tisdag

Fast jag gick och la mig vid 10 igår kväll så var jag ändå grymt trött imorse! Blir nog en ännu tidigare kväll idag, men det är bara skönt :)

Idag i bageriet gjorde vi kanelbullar,snurrade citronbullar, foccacia, kaffe och chokladtårta, snopptårta och en tjej i bikinitårta. Det var kul :)

Och mina händer luktar vitlök och är gula, kul va? Vitlökslukten kommer från foccaciabrödet och det gula från citronfyllningen vi hade i bullarna.. Mycket intressant ;)


Kaffe och chokladtårtan. Den blev även en text på regskylten efter jag hade tagit bilden :)

Snopptårtan. Gillar hur jag och Amanda lyckades med ådringarna(?), eller det var väll mest hon och Helen som gjorde dem ;)

Bikinitjejen

Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0