I´m back! Hopefully

Riktigt förvånad över att trots min väldigt dåliga uppdatering, tittar folk fortfarande in här ganska ofta ändå. Har haft ett uppehåll väldigt länge, men börjar nu bli sugen på att börja blogga igen så ska ge det ett försök!
 
Studenten börjar närma sig för mig och sitter just nu och kikar på klänningar till avslutningsmiddagen. Hittar faktiskt väldigt många fina så får se om jag beställer någon sedan :) Tyvärr verkar det inte bli någon bal för våran del, men roligt att vi i alla fall har en liten finare avslutningsmiddag!
 
Nu ska jag titta "klart" på klänningarna, plugga och sen städa lite för ikväll kommer mamma hit!! Ni får ha det så bra så hörs vi senare idag eller någon annan dag!
 
Btw detta blir mitt första inlägg för 2013! haha
 
Bjussar på en liten halvseriös bild

Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0