låt den vecka gå fort!

Usch vilken dag alltså.. Var på grymt dåligt humör i bageriet och kändes som allt var emot mig. Skönt att vi hade en kort lektion. Eller ah den är väll typ på 4½ timme, men det är kort för att vara en bagerilektion som annars kan vara från 8.20-16.00..
 
Sen hade jag och Amanda tänkt att vi skulle med två-tåget för att åka och shoppa. Slutade med att vi kom med fyra-tåget istället haha :) Det första hann vi inte med för att min projektgrupp skulle fixa lite med vår slutrapport, så då tänkte vi "ah men vi tar tre-tåget istället då" men sen 5 min innan det skulle gå märkte jag att mitt bankkort låg kvar hemma, så det var bara att dra hem och hämta det..
 

Dagens bakning: Fyrflätande kransar och längder, kubbade bullar och så gjorde vi också vaniljkransar. Skönt att vi inte behövde göra så mycket och allt var av samma deg :)
Dagens lunch: hahaha :) Lasagne som såg ut som bakelser innan vi hade haft dem i ugnen. Och sen fick vi även angebergare (brödet) och så råkade vi blanda lite för mycket juice så vi hade 6 liter på 4 pers haha :) Drack dock inte upp all.. Visst är det intressant att få reda på om min lunch? ;)

Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0