hej!

kul att det fortfarande är folk som tittar in här trots min dåliga uppdatering. Ska försöka bli bättre på det, men har just nu inte så mycke tid till det. Har i alla fall kommit hem från england nu och har hunnit haft en veckas lov. Jobbade och träffade kompisar som jag inte hade sett på evigheter!
 
Idag var första skoldagen på 6 veckor, kändes väldigt jobbigt med lektioner igen, men det ska nog gå bra. Inte så långt kvar till studenten nu, läääängtar! Fast ska bli tråkigt att inte längre gå i samma klass som mina fina vänner :/ Ni får nog en hel del med bilder när jag får tid/ork till det, ha det så bra!

På väg till sista praktikdagen

Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0