ett fel närmare rätt

Som ni kanske har märkt har det inte varit den bästa uppdateringen här på sista tiden. Förhoppningsvis blir det bättre nu, ska försöka i alla fall :) Var i alla fall till skolan idag för första gången på 2 veckor!?! Har varit sjuk och ledig och så där. Skönt och roligt var det att komma tillbaka i alla fall, men nu har jag väldigt ont i mina bihålor och öron. Men finns tyvärr inget annat att göra för tillfället, än att vänta.

Bal på herrgården är idag också. Skulle vilja titta men tyvärr befinner jag mig lite långt bort, men jag är glad ändå! Har ju knappt varit här på sistone :/

Här får ni några bilder från de senaste dagarna. Har varit med kompisar, jobbat och varit sjuk ;)


Filmtittande med Johanna. Message in a bottle tror jag den hette, en bra film :)

Träffat den här killen


Födelsefirande för mamma

Cisci fick en fin klänning. Är en kökshandduk och hon har även bak också. Fredrik G tyckte att hon bara skulle sy ihop dom upptill så att det luftade lite när det var varmt haha :) Kul var det i alla fall

Piggelin i solen!

Grillning med Johanna. Vi valde nog däremot inte den bästa platsen, men det gick ju bra ändå!

Korvkorv haha


Dop för lilla Ellen

Blev lappenspremiär också! En kombiglass med saltlakrits blev det denna gång haha :)

Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0