Överraskningsresa med assistenterna

Som tack för att vi har varit konfirmandassistenter åkte vi i lördags iväg på en överraskningsresa! Blev "bio" på cosmonova och sedan grönan! En grymt bra dag :)


I bilen dit. Jag och en av mina allra bästa vänner! Älskar dig <3

Lunchdags med Linnea, Anna, Johanna, Tove och Tilda! :)

En suddig bild på johanna och lite av linnea haha :)



Fixade en liten fläta i Tildas hår medan vi väntade på resten av gänget efter lunchen haha :)

Kvasten

Min och Johannas glass!

Några vågade sig på fritt fall tilt ;)

Hopp på vägen tillbaka till bussen ;)

Fann detta på min säng när jag kom hem. I nästa inlägg får ni se vad som låg i paketet. Är grymt glad över det!!! :)

Kommentarer
Postat av: Karolina

Sv. kolla senaste inlägget ;) kram

2012-05-15 @ 17:17:10
URL: http://bykarolinaa.blogg.se/

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0