Helgen!

Var ju som sagt hos min syster lördag-söndag. Hade två väldigt bra dagar, vi gick på stan och igår var vi på bio. Älska mig igen hette den och var en mycket bra verklighetsbaserad film!

Här kommer några bilder från de senaste dagarna :)


I fredags satt jag och Amanda och kollade på det detta när de andra i klassen var i bageriet. Jag var med där fram till lunch men klarade sen inte av att vara med. På bilden är det två gubbar som försöker dra upp något ur brunnen eller något. De höll på i över två timmar och kom även mer folk dit. Vi hann inte se va de försökte fixa, men säkert över hundra meter rep drog de upp. Mycket intressant var det haha :)

Mådde bättre framåt kvällen (i fredags) så tog mig en promenad och såg året första segelbåt vid kanalen haha :) Dålig bild, men ville inte ta längre fram ;)

Tacomys med syster på lördagen!

Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0