Rubrik

Har gjort en hel del idag även fast jag gick i skolan till 4, visserligen började jag inte förs 1 haha :) Så här har min dag sett ut:

-Gick upp vid 9
-Åt frukost och gjorde mig iordning
-Gick ut på en promenad, men blev alldeles svimfärdig så den blev inte så lång
-Sov
-Gick till skolan, provsmakade lite saker och hade engelska
-Åkte till körskolan med Amanda och skrev in oss där
-Var med Amanda

Är någon kille som har "förföljt" mig idag också haha :) Det började imorse när jag såg honom när jag gick till skolan, sen åkte vi samma buss både till och från Amanda, sen när jag gick hem från bussen tog vi olika vägar men lyckades ändå möta varandra igen även fast jag hade varit inne på pressbyrån och så haha :) Här får ni en fin bild på mig och Amanda ;)


Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0