onsdag

Har inte hänt så mycket idag, men var i alla fall med på min första idrottslektion på flera veckor. Kändes bra, men blev väldigt lätt yr hela tiden, men som tur var sprang vi inte så mycket och hade lite teori så vi satt stilla lite också :) För er som inte vet har jag inte klarat av att vara med förut för har haft så ont i bihålorna, men provade att vara med idag för visste att vi skulle ha teori och köra styrka och det är själva springandet jag inte klarar av.

Till lunch blev det att käka en hamburgertallrik med klasskamraterna vid bowlingen, gott vare! Har även varit ute och gått en kort prommis med Munk och efter det följde jag med henne och sola, fast jag solade aldrig ;)


Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0