lista, i brist på annat

1. Hur gammal är du om fem år? 22, ska fylla 23
2. Vem var den sista du träffade? mamma
3. Hur lång är du? 169 eller 167 kommer inte ihåg riktigt ;)
4. Vilken var den senaste film du sett? tittar just nu lite halvt på Going the distance
5. Vem ringde du senast? Fredrik
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? “nä, tror inte det är så bra för mina bihålor" till natalie
7. Var är dagens planer? läsa lite i min svenska bok förhoppningsvis ute, cykla runt backen, städa rummet, träffa fredrik och sedan gå på ku
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? det beror på, men oftast blir det sms
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Sambos
10. När såg du senast din mamma? ca en timme sedan
11. Vilken ögonfärg har du? blåa
12. När vaknade du idag? tror jag gick upp vid 8-8.30
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja
14. Vilken är din favoritplats? vart som helst bara de bästa är där!
15. Vilken plats föredrar du minst? vet inte
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? har tagit examen från högskolan, förhoppningsvis pluggat några veckor utomlands och har ett fast jobb som bagare/konditor. Vill också ha ett barn och en man.
17. Vad skrämde dig som barn? mörker
18. Vem fick dig att skratta senast? fredrik tror jag, eller någon på tv
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja, eller egentligen kan väll vem som helst äga sånna
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? olika, men oftast med en stor tshirt
22. Hur många kuddar har du i sängen? en
23. Hur många landskap har du bott i? två
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nej
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? det är olika, men oftast strumpor
26. Är du social? det beror på vilka jag är med, om jag är i en större grupp är jag tyvärr inte så social
27. Vilken är din favoritglass? har ingen favorit, finns så många goda
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa, köpa skor och kläder, skänka, spara
29. Tycker du om Kinamat? ja!
30. Tycker du om kaffe? nej
31. Vad dricker du till frukost? äter oftast yoghurt, annars te
32. Sover du på någon särskild sida? nej
33. Kan du spela poker? ja
34. Tycker du om att mysa? Ja!
35. Är du en beroendemänniska? Nej
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? ja, ett antal
37. Vill du ha barn? Ja!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite spanska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? vet inte, havet ibland och pool ibland
41. Vad spenderar du helst pengar på? roliga saker med vännerna
42. Äger du dyra smycken? Några, men det beror lite på vad man menar med dyra, har ju inga som kostar flera tusen direkt ;)
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? macka
45. Vem är den roligaste människan du känner? det tänker jag inte skriva här haha :)
46. Välj ett ärr på din kropp? ett på handen som jag fick när jag drog ur vattnet ur håret och slog i handen i pelletssaken :P
47. Vad har du för ringsignal? You me at six - The dilemma
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Jag vet inte
49. Flirtar du mycket? Nej. Jag är väldigt skämtsam i mitt sätt, och gillar att skratta. Folk brukar ta det som flört, men det är inte riktigt så det ligger till. <- behåller det som stog förut
50. Vart togs din profilbild för din blogg? På mitt rum
51. Kan du byta olja på bilen? Nej
52. Har du fått fortkörningsböter? nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? läser just nu Madame Bovary eller något sånt, måste läsa den på svenskan :/
54. Läser du dagstidningen? när jag är hemma hos mina föräldrar skummar jag igenom den lite och läser det som verkar intressant
55. Prenumererar du på någon veckotidning? väntar på att min Frida-premunation ska gå ut så att jag kan börja premunera på Vecko revyn eller solo istället :)
56. Dansar du i bilen? inte vanligtvis nej
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? rix fm
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? newbody beställningar
59. När var du i kyrkan senast? vet inte
60. Vilka personer utmanar du? de som vill


Kommentarer
Postat av: kossan

Av egna erfarenheter så skulle jag rekommendera att du väljer Solo :)

2012-03-13 @ 16:15:30

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0