awesome days!

Satt aldrig vid datorn igår så därför blev det ingen bloggning. Men hade i alla fall en underbar dag! Var på konfirmandmöte och sedan var jag med Johanna, då vi bl.a. åt semlor i en lekställning i sveaparken för att det började spöregna och blåsa så mycket, det var mysigt men väldigt kallt haha :)

Idag har ockå varit bra. Gymmade lite med Natalie på förmiddagen och sedan var vi ute ett tag med Cisci, Alfons, Linda, Ellen och Martina. Var första gången jag såg lilla Ellen, men söt var hon! Efter det tittade jag och Natalie på Rosa the movie och gick sedan ner till Cisci :) Kommer nog bilder från igår och idag imorgon!

Nu börjar jag få väldigt ont i bihålorna och huvudet, så ska gå ner och lägga mig redan nu. Godnatt!

Lördagen:

Tilda och jag på mötet

Johanna och semlorna haha :)

Söndagen:

Alfons skulle absolut in i "larven" och lägga sig och plaska i vattenpölarna ;) Men shit va han skrattade efter haha

Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0