I'm feeling great!

Åh, var riktigt glad igår och idag är jag ännu gladare, utan någon direkt orsak. Hur härligt är inte det? :) Att jag åker hem till Dalarna på FREDAG, äntligen har sökt till funktionär på PEACE AND LOVE och har det allmänt ganska bra just nu kan ju vara några orsaker till det ;)

Imorgon ska jag vara duktig och gå till skolan på morgonen för att räkna matte trots att vi har sovmorgon till halv 12. Känns väldigt duktigt faktiskt haha :) Idag hade vi 4½ timmes hål också, men då var vi duktiga och jobbade lite i bageriet med vårat projektarbete så vi fick en hel del gjort där :)


Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: nej men det gör inget, jag behöver ingen sympati egentligen. Bara lite perspektiv: älska ditt hår så länge du får ha kvar det på huvudet <3

2012-03-07 @ 12:00:11
URL: http://lorissalovebomb.se

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0