ännu en lista, kul va? ;)

Va rolig jag är som bara lägger upp listor idag haha :) Men känner mig väldigt seg idag så har inte gjort så mycket idag och känner inte för att skriva något ;) Skrev den här i morse så alla svaren stämmer inte nu haha :)

- Fyra frågor om förhållanden
är du singel? - nej
tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - nja
hur många har du varit kär i? - vet inte, riktigt kär i så är det kanske 3, eller 4

- Tio frågor om dig själv
namn? - Cecilia
när fyller du år? - oktober
några piercingar? -  öronen
vad har du på dig just nu? - en stor tshirt och trosor
vilken årstid är bäst? -  sommaren
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - att vakna upp bredvid fredrik kanske? ;)
vad tycker du mest om hos dig själv? - vet inte, att jag oftast är glad kanske
vad är du bra på? - baka kanske
vem älskar du mest på denna jorden? - finns några stycken
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - olika

- 10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - ingen
vem är den roligaste av dina vänner? - alla är väll roliga på sitt sätt
vem är snyggast av dina vänner? - tänker jag inte svara på
vem är den du helst har filmkväll med? - tänker jag inte svara på
vem av dina vänner är mest "evil"? - tänker jag inte svara på
Var ju inte alls 10 frågor på den här? ;)


10 frågor om idag
vad har du gjort idag? -  haha, sovit, tittat på gossip girl och suttit vid datorn
vad ska du göra nu? - skriva klart det här, spela "klart" ett spel, sen räkna lite matte
har du gjort något dåligt idag? - nej, eller ätit lite godis
vad har du ätit idag? - macka, godis
har du duschat idag? - nej
är du trött nu? - nja
vad händer i morgon ? -  vet ej
går du i skolan? - ja
har du varit i skolan idag? - nej


- ANNAT
Hur mår du just nu? lite trött och seg
Har du piercat dig? nej
Är du hungrig nu? - nej
Vad är klockan nu just nu? - 12.49
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - facebook, blogg.se, listfolder.com

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - pappa
Vem ringde du senast?  -  min syster
Vem sms:a till dig senast? - juan, min arbetsgivare
Vem sms:a du till senast?  - juan


- FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - tisdags
Hur länge sen var det du träffa din farsa? -  onsdags


- ÖVRIGT
Gillar du punk? - nja
Har du sminkat dig idag? - nej

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - ja, the fray - how to safe a life, spelas för tillfället
Vilket är ditt favoritband/artist? - vet inte
Vad gillar du för musik? - topplistan på spotify brukar vara bra haha :) ne, men lyssnar på allt möjligt, allt från melissa horn till skrillex

- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - ja
Har du fler än 3 jeans? - ja, men inte som jag använder ;) kom precis på att jag nog ska prova några idag och se om jag kanske kan göra om de till shorts :)
Har du fler än 5 tröjor? -  ja

- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - ja
Använder du wax? -  nej
Använder du ögonskugga? - nej
Använder du kajal? -  nej
Använder du hårspray? - ibland, inte alls ofta
Använder du volymspray? - använder torrshampoo ibland och det får man ju lite volym av. kanske är typ samma sak :P
Andänder du mousse? - nej
Använder du deodorant? - ja
Använder du skinspray? - nej
Använder du parfym? -  oftast så
Använder du läppglans/läppstift? - nej, kör på lypsyl ;)
Använder du brunkräm? - nej
Använder du rouge? - nej
Uppsatt hår eller hängande? - oftast hängande, men beror lite på vad man ska göra
plattar/lockar du håret varje dag? -  nej, plattade det förut varje dag, men inte längre
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - alltid! nej, målar aldrig dem

KÄRLEK
Är du kär just nu? - ja!
Har du kysst någon idag? - nej
Har du ett förhållande? -  ja
Är du romantisk? - haha, ne skulle jag nog inte säga
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - rasmus
Hur länge höll det? - nästan ett halvår tror jag, det var på mellanstadiet haha
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - på lågstadiet, så ja
Vem sov du senast bredvid? - fredrik tror jag :)
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans?- vet inte
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - nej
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - nej


http://listfolder.com/?p=2&id=499

Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0