why?

Klockan är bara 12 och jag har redan varit nere vid mitt sommarjobb på introduktion och fixat kläder, skåp och ett kort så att jag kommer in på området. Verkar bli bättre än jag trodde det skulle bli, så det är skönt! :) Kul att de flesta bara satt tysta under introduktionen, men jag vågar ju inte säga något inför en grupp som det är första gången jag träffar haha :) I alla fall så har jag även hunnit med att ligga ute i solen en stund, blåser ganska mycket men det var ändå inte kallt! Vill ha mer värme nu!!!
 
Kanske ska berätta vad jag ska sommarjobba med också, för er som inte vet det.. Ska städa vid gruvan som finns här, inte nere i den för det är jag för liten för, men i byggnaderna ovan jord. Ångrar lite att jag tog det jobbet eftersom jag har fått jobba ganska mycket på fiket i stan, men det ska bli skönt att kunna gå till jobbet och inte behöva fixa skjuts/ta moppen :) Och det blir nog bra ändå!
 
Nu ska jag kika lite på one tree hill, så ni får ha det så bra, hejsvejs! 
 

Kommentarer
Postat av: Liborius

det kommer nog bli bra på det jobbet också:) cash is king har jag hört;)

Svar: ja, jobbade första dagen idag och det var mycket bättre än jag trodde det skulle vara :) ja, vash är riktigt bra ;)
Cecilia

2012-07-02 @ 18:27:57
URL: http://liborius.blogg.se

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0