all good things are worth waiting for, really?

Vet ni vad jag ska göra nu? Jo, jag ska ta och titta på ett (eller kanske flera) ännu one tree hill avsnitt! Inte många avsnitt kvar nu :( Men kommer definitivt se om dem, fast ska nog titta på någon annan serie emellan haha :) Har ni märkt att jag har börjat bli ganska bra på att uppdatera igen? Får väll se hur länge det håller haha :) Antagligen tills jag blir helt frisk och inte behöver ta det lugnt!
 
Har förresten ändrat designen, gjort bloggen bredare och byt bakrgrund bl.a. Var ett tag sedan, men har glömt bort att nämna det.. Så tryck på f5/uppdatera sidan ifall ni har kvar den gamla :)
 

Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0