konfläger :)

Är fortfarande inte på så jätte bra humör, men tänkte berätta lite om min helg i alla fall :) Har ju som sagt varit på läger, konfirmationsläger. Tror alla som läser min blogg vet om att jag är konfassistent för äventyrskonfirmanderna, och för er som inte visste det så fick ni reda på det nu ;) Här får ni i alla fall reda på vad vi har haft för oss under de här dagarna vi har varit borta :)

Fredag: Lekte lära känna lekar och pratade lite om tro.
Lördag: Lekte lekar, pratade om jesus, spelade teater (konstigt nog tycker jag det är roligt med teater?), körde en mycket rolig musiktävling och sen fick konfirmanderna gå någon slags vandring med olika stationer där vi pratade om olika slags känslor. Jag och Johanna hade hand om stationen där vi pratade om kärlek, var mycket roligt och det gick väldigt bra för oss att tända ljusen, eller att hålla dom tända haha :) Klev även snett med foten jag redan har problem med, så nu gör det ont i den :/
Söndag: Sista dagen och de flesta var väldigt trötta. I alla fall så gjorde vi en utvärdering, lekte lekar och städade. 

Sammanfattning: Tycker hela lägret har varit bra, men den roligaste stunden var nog när jag och Johanna väntade på att det skulle komma några till vår station på vandringen haha :)

Har ni förresten hört om det här? Tycker det är helt sjukt. Hur kan man låta sin son gå uppsala-sthlm i flera minusgrader utan några vinterkläder på sig?!? Skulle vara helt sjukt även om han skulle ha bra kläder på sig, men ändå, helt fel är det i alla fall!


Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0