nice second day of 2012

Idag har jag: besökt tandläkaren, varit i avesta, fikat med kusin Emma på donken och sedan blev det att spöa skiten ur henne på lite bowling ;) Kände för att skriva det lite så här kortfattat bara ;) Skulle egentligen ha träffat Jonte och Fredrik idag också, men var så längesedan jag träffa Emma så blir att träffa dem imorgon istället. Eller vet inte om Jonte blir med då, men förmodligen haha ;)

Och vet ni vad jag ska göra nu? Jo, jag ska hitta en bra text som jag och Jessica kan ha på våran andakt på konflägret i helgen ;) Sen blir det att sova :)

Och för er som undrar om jag har glömt bort 30 days, så är svaret nej. Kommer antagligen imorgon eller något ;)


Emma

Gick otroligt bra för oss på bowlingen haha :D Det här är på 4 serier, fast det gick ju lite bättre för mig än för emma haha :)

Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0