;)

Kom precis på att jag har sovmorgon till halv 12 imorgon! Riktigt skönt :)

Har väll inte så mycket att skriva, ska strax lägga mig och läsa lite ur Eclipse så att jag kan börja läsa min svenska bok ;) Fast först lite The big bang theory! Kollade förresten klart på One tree hill idag. Började kolla på den serien någongång i somras eller kanske till och med i våras, så det har ju tagit ett tag att se klart på den haha :) Fast hade bara 4 avsnitt av säsong 8 så har tyvärr inte sett hela den :/ Tycker den serien var bra, trodde jag inte skulle vilja se alla säsonger för att det är så många nya skådespelare på slutet, men nu tycker jag bäst om de sista säsongerna haha :)


Här får ni en bild på Nathan och hans söta son Jamie från One tree  hill ;)

Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0