blev visst en lista ;)

1. Vill du ta ditt ex tillbaka? nej
2. Civilstånd? upptagen :)
3. Har du någonsin förlorat en nära vän? ja, kan man väl säga
4. När var sista gången du verkligen skrattat? vet inte, i onsdags kanske ;)
5. Något är fel, den första personen du vända dig till? johanna, cisci eller natalie
6. Är det någon som inte gillar dig på grund av något du gjorde? finns det väl säkert
7. När var sista gången du grät mycket? förra helgen, eller grät väl mer helgen innan det.. Oj, nu låter det som att jag gråter jätte ofta, men det gör jag inte
8. Är det någon du vill göra allt? någon man kan göra allt FÖR? i så fall typ ah
9. Hur många kan du berätta allt för? berättar inte allt för någon
10. Har du någonsin sett en fallande stjärna? ja
11. Har personen du senast höll händerna med betydelse för dig? jaa
12. Beskriv dig själv med ett ord? jadu..
13. Har du något som hör till ditt ex? nej
14. Har du någonsin kysst någon av det motsatta könet? ja
15. namn? Cecilia
16. Favoritlåt? finns många
17. Favoritfärg? lila för det mesta
18. Bästa vänner? johanna, cisci och natalie typ
19. Första kram? ska man komma ihåg den? ;) Fick väl den antagligen när jag var typ nyfödd
20. Senast kram? vet ej
21. Senaste meddelande från? på facebook: natalie. på sms: syster haha :)
22. Senaste person som jag någonsin sett? tibbe i think, men pratade inte med honom ;)
23. Mitt missbruk? sötsaker
24. Favorit butiker? hm och gina typ
25. Vem jag berätta allt för? som sagt, berättar inte allt för någon, men berättar det mesta för natalie, cisci och johanna, pratar väl en hel del med jonte också
26. Favorit djur? har inget favoritdjur, men koalor är söta :)
28. Lång? va?
30. Favorit film? har väl ingen direkt
31. En hemlighet? skriver jag väl inte här ;)
32. De flesta minnen med? vet inte, natalie kanske
33. Vem jag inte kunde leva utan? familjen, fredrik och mina kompisar
34. Vem förväntar jag mig att känna för evigt? som ovan



Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0