tired

Är helt slut i kroppen efter gårdagens boxning och tennisspelande och dagens bakning. Träningsvärk i armarna har jag också. Hur kommer jag orka simma med mamma sen när hon kommer? haha :) Men det går nog bra ;)

Fick lite panik för ett tag sedan när jag skulle slänga sopor i källsorteringen, råkade nämligen slänga i min nyckel också! Men efter lite klättring och så fick jag som tur var upp den! Behövde tack och lov inte hoppa i tunnan ;)


Läste äntligen ut den här boken i förrgår eller något. Lånade den i mitten av oktober innan vi åkte till tyskland, men det är inte förs för någon vecka sedan jag började läsa den på "riktigt" typ haha :) Tröttnade lite på slutet, men nu känns det väldigt "skönt" att jag har läst en nästan 600-sidig bok på engelska ;)

Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0