The best way to avoid disappointment is to not expect anything from anyone

Kom hem från simhallen för ett tag sedan, de hade bara motionssim till 9.30 så var tvungen att vara där tidigt. Men nu känns det ju bara skönt att ha det gjort och att man har gått upp tidigt fast det är helg :) Var första gången jag var där och det var faktiskt riktigt bra. De har ju renoverat den ett tag, så var väl lite därför ;) Nu på morgonen hade de till och med levande ljus tända, fast dem tog de bort när det blev dags för familjebad men det förstår man ju ;)

Idag är dagens planer att städa, byta gardiner, räkna matte och läsa lite i min engelskabok.

Haha, trodde jag hade ätit upp min macka eftersom den inte låg på bordet men såg nu att den låg kvar på köksbänken, bra minne där ;)


Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0