Dag 26 - Din favorit resa

Tolkar den här som att resan inte är gjord :) Och jag vill ta med några kompisar och åka till en massa länder som thailand, malaysia, kina, mexico, usa, england, italien, grekland, hawaii, estland, polen, frankrike och spanien m.m. Hur kul skulle inte det vara?

Men om jag bara ska välja ett land, så får det bli USA och då vill jag att vi inte ska planera resan så mycket utan bara bestämmer vart man ska åka först och sen när man känner att man vill åka till någon annan stad, tittar man vart flygen går just då och tar en sista minuten :) Sedan stannar vi kvar där i USA tills pengarna tar slut eller tills vi känner för att åka hem igen.

Som ni kanske märker vill jag resa väldigt mycket i mitt liv, tycker det är väldigt roligt!

Skulle ju vara lite roligt med en usa-bild här, men är alldeles för trött för att leta upp någon, så får bli den här vanliga haha :)


Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0