2012, året då jorden kommer gå under.. eller?

Hade en jätte bra nyårsafton, var hemma hos Felicia med Fredrik, Jonte, Anton, Amanda, Emil och lite mer folk. Vid 12-slaget gick vi till centrumrondellen där det var massa folk som sköt raketer lite överallt, jobbigt var det men som tur var gjorde de inte det så länge, och vi fick ingen på oss heller :) Gick sedan till Felicia igen och sedan gick jag, Jonte och Fredrik hem till Jonte och pratade en massa tills vi somna typ. Blev dock väldigt sent eller tidigt kanske man ska säga? ;) Förvånad över att jag inte kände mig tröttare än vad jag gjorde, men skönt det :) Dock så har man ju känt av det idag, men men det är sånt man får leva med ;)

I alla fall så imorse när vi typ låg och halvsov säger Jonte att det är snö ute = ännu mer lycka än innan! Så när jag kom hem så lekte jag, Natalie, Cisci och Alfons i snön lite :) Mår förresten grymt bra nu! 

Hur var er nyrårsafton? :)


Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0