2 years ago <3

Vilken svordom använder du mest? fan, jävlar, jäklar och fuck tror jag
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? det beror jag på vad jag ska göra. Men om ska till skolan brukar jag gå upp 06:50, men det kommer inte hända så ofta den här terminen för har grymt ofta sovmorgon :)
Var köper du dina matvaror ifrån? ica oftast, annars konsum eller netto
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? det är olika, men klarar oftast inte av att vara seriös på bilder
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? skulle grymt gärna vilja köpa mer tid i sommar, fast det går ju tyvärr inte så jag skulle nog köpa en jorden runt resa :)
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? ja det tror jag
När var senast någon stötte på dig? hahha, det beror på om man kan räkna med fredrik för i så fall kan man väll säga idag annars typ i slutet av oktober haha :) Kul att jag kommer ihåg det, men det var inte den roligaste stunden i mitt liv :P
Vad åt du till middag senast? Havregrynsgröt om det räknas, annars ris, kassler och ananas :)
Kan du vissla? oftast så ;)
Tittade du på tecknat när du var liten? japp
Äger du några popband t-shirts? nej
När flög du senast? i augusti när vi var på väg hem från sicilien :)
Pratar du några andra språk? kan engelska och lite spanska
Har du gråtit offentligt? jaa
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? vill ta hål i naveln och längst upp i örat, men örat vet jag inte om jag får göra pga av att jag går bageri och vet så många som har fått sin navelpiercing förstörd/infekterad så vet inte om jag vågar :/
Vad har du med dig in på bion? sällskap <: <- tycker johannas, hon som skrev innan, svar var så bra så I keep it :)
Vad har du för väder? kallt, eller egentligen är det inte så kallt till skillnad mot de två senaste vintrarna eller något, men det känns kallt ;)
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? det är nog idrott även fast det kan vara väldigt jobbigt ibland ;)
När sov du senast på golvet? hela den här hlegen, eller ja sov på en madrass som låg på golvet haha :)
Gillar du din boendesituation? jadå
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? inte en aning, om det bara handlar om en natt behöver jag inte så värst många, men om det blir flera nätter på rad med lite sömn blir det inte så bra ;)
Är dina dagar fullbokade och stressiga? det är olika
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? ne inte direkt
Hur gammal blir du nästa födelsedag? artoooon! :)
Tror du på liv på andra planeter? jag vet inte och känner inget behov av att ta reda på vad jag tror om det :P
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? beror väl på vad det handlar om
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? jaaaa, fast shit va läskigt egentligen ;)
Tycker du om att krama folk? ja!
Äger du en digitalkamera? ja, men vill väldigt gärna ha en systemkamera!
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? vet inte
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? det beror på vad det handlar om och lite vem det är också
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nej, men ska nog börja äta mer vegetariskt i vår tror jag :)
Är du mörkrädd? lite, men det beror lite på vart jag är ;)
Tre saker du alltid har med dig? mobil, nycklar och lypsyl. har oftast med dom i alla fall ;)
Hur bor du: hos mina föräldrar bor vi i ett hus och hos bara mig bor jag i en etta, lägenhet haha :)
Brukar du komma i tid: måste nog säga nej på den här, men det beror lite på vad det är jag ska på också ;)
Hur lång är du: 167 typ tror jag
Kan du laga mat: ja
Vad jobbar du med/pluggar du: livsmedelsprogrammet med inriktning bageri och jobbar extra på ett cafe ibland
Vad har du på dig just nu: underkläder, morgonrock och tofflor :)
Har du någon fobi: ja
Hade du en bra kväll igår: ja, det hade jag, var på konfirmationsläger och så :)
Vilket är ditt senaste inköp: kommer inte ihåg, var nog ett tag sedan jag köpte något ;)
Din favoritdryck på morgonen: dricker oftast inget på morgonen, men om det ska vara något så blir det nog juice ;)
Var fick du dina senaste pengar ifrån: studiebidrag i think
Har du sovit i din egen säng inatt: nej :)
Vad hade du sönder senast: haha, säger som johanna, dörrhandtaget kanske ;) fast det var redan sönder och typ halvt lagat ;)
Vem snackade du med senast: irl, mamma annars amanda c på facebook ;)
Varm favoritdricka: telatte <3 som jag drack för första gången idag :)
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: måste nog säga vitt vin, men inte torrt
När gjorde du senast något riktigt dumt: i oktober gjorde jag något riktigt, riktigt dumt och ångrar mig fortfarande sjukt mycket!
Saknar du någon just nu: jaaa
Vad ska man göra för att få dig irriterad: det beror lite på vem det är och vad jag är på för humör
Någon jag stör mig på: några stycken
Intressen: datorn haha, träffa kompisar och typ idrotta
senaste person du kramade: johanna
Senaste person du ringde: mamma
Senaste person som ringde dig: mormor
Vad drack du senast: telatte <3
Vill du ha barn: ja, men inte just nu
Längtar du till din nästa födelsedag: ja, för då blir jag arton :)
Har rakat dina ben någon gång: ja
Är du sugen på något nu: att sova och bli av med huvudvärken jag börjar få nu haha :)
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: zero
Använder du hudkräm: ibland så
Attraheras du av män med skägg: vissa
Micro-pop eller poppa själv: doesn't matter
Brukar du baka: ja, jag håller på att utbilda mig till bagare så haha :)
Röstade du i det senaste valet: nej, var för ung ;)
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: justjust nu så nej, men för bara någon dag sen var det underbart!
Vilken låt lyssnade du senast på: vet inte, någon jag har på telefonen ;)
Har någon annan sovit i din säng inatt: nej
Vad tycker du är äckligt: mycket
Har du pengar på mobilen: ah


Här får ni en liten halvgalen och ful bild på mig haha :) Saknar längden på mitt hår där :/

Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0