One day left! :)

Har blivit mycket bilder från 9gag.com och facebook på sista tiden, men just nu har jag ingen inspiration att skriva. Känns bara som att inläggen kommer bli skit tråkiga och då vill jag inte skriva något alls ;)

Imorgon blir det i alla fall först bageriet där vi ska göra citrontårta, blåbärstårta, star wars tårta, rymdentårta, 2st prinsesstårtor tror jag, dammsugare, ciabatta och så ska vi baka av våra amerikanska bagels vi gjorde idag ;) Är alltså en hel del, men det ska vi nog hinna med :) Eller vi är ju tvugna eftersom det är beställt, eller alla tårtor är det i alla fall ;) Efter skolan blir det att gå hem en snabbis -> gå till tåget som tar mig till dalarna -> träffa Jonte och Fredrik :) Känns som att det kommer bli en lång, men ändå en bra dag :)


Bild från facebook

Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0