I miss you

Hade som sagt sovmorgon till 12.50 imorse, shit va underbart det var! Har ju typ världens huvudvärk varje morgon nu för tiden, så det var skönt att man kunde ligga kvar i sängen ett tag. Vi hade dock inget att göra första lektionen för vi skulle inte hinna åka och fixa handdukarna tills nästa lektion började, så det blev rast till 14.40 ;) Men det var ganska bra för då hann jag göra klart en engelska uppgift och skriva min loggbok för projektarbetet ;) Har börjat fått tillbaka min plugglust igen, så det är ju bra ;)

Efter skolan gick jag och Munk till netto och handlade lite käk och efter det har jag tvättat en massa och tagit mig en springtur. Var längesedan sist och blev lite förvånad över hur mycket jag orkade haha :)

Nu sitter jag och tittar på 2 ½ män, ska snart hämta tvätten och sedan ska jag försöka sova tidigt :)


Igår såg jag en massa änder och trodde nästan att våren var på väg, men idag har snön fallit från himlen :/ Verkar som det ska bli varmt imorgon, så det är ju bra :)

Kommentarer
Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

Jag trodde samma sak, nu är våren här - men så kom massa slasksnö idag istället.. blä!

2012-02-28 @ 09:37:52
URL: http://myphoto.blogg.se/

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0