This sunday was a very sunny day

Storstädade lägenheten nu på kvällskvisten och fy fan va skönt det känns nu! :) Behövdes verkligen.

Annars idag har jag inte gjort så mycket, har så ont i mina bihålor som gör så att jag får ont i huvudet :/ Blev i alla fall en promenad i det fina vädret, blev dock lite svimfärdig efter en stund så det kanske inte var så jätte bra. Tror det är för att det är lufttrycksförändringar eller något, mitt huvud är väldigt känsligt för sådant tyvärr :/

Imorgon blir det sovmorgon till 12.50, grymt härligt! Sedan ska jag och några kompisar åka och fixa tryck på handdukar för vårt UF-företag och på kvällen blir det att tvätta, har väldigt mycket sånt just nu så ska bli skönt att få bort det och få lite rena kläder haha :)


bildkälla: weheartit.com

Kommentarer
Postat av: FREDRIKA PERSSON

SV; aha okej, ja :D

2012-02-27 @ 13:35:33
URL: http://frdrika.blogg.se/

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0