sakta men säkert

Har precis ätit lite lunch (eller för typ en timme sedan, tog lite tid att skriva det här inlägget haha), ja lunch. Gick inte upp förs efter 11 imorse, så blev lite sen frukost ;) Har alltså inte varit i  skolan idag.

Pratade med Amanda i telefonen imorse, eller ja när jag vaknade. Var lite kul för hon stog och väntade på bussen och så sa hon "här kommer något som du skulle ha tagit kort på och lagt upp på blackpennan" haha :) Mitt bloggnamn är mycket fint haha :)

Har varit värsta vårvädret idag också, mycket skönt! :) Synd bara att jag typ bara har fodrade skor här :/ Men har hittat ett par nya "vårskor" som jag tror jag ska köpa :)

Är ju fettisdagen idag också, har ni ätit någon semla idag? :) Jag har tyvärr inte gjort det, men är väldigt sugen på en haha :) Får bli någon annan dag helt enkelt!

Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0