Vem-frågor

Är just nu på läger, så det här är ett tidsinställt inlägg. Skrev listan i torsdags men lade inte upp den då för tänkte att ni skulle få läsa något medan jag är borta ;)

VEM-FRÅGOR;
Vem kysste du senast? Fredrik
Vem saknar du just nu? folk i dalarna
Vem vill du återuppta kontakten med? några stycken
Vem vill du sova med inatt? fredrik, men det går ju tyvärr inte
Vem kommer du aldrig sluta tänka på? det beror lite på hur man ser det
Vem får dig alltid glad? - johanna, fredrik, tilda, jonte, några i klassen, finns några stycken helt enkelt ;)
Vem skrev åt dig på facebook senast? - louise ö
Vem skrev åt dig på msn senast? - inte en aning, pappa eller mattias tror jag, är typ aldrig inne där längre
Vem är din bästa vän? - typ johanna och natalie kanske, är lite svårt att svara på
Vem ringde dig senaste? mamma
Vem i din klass prata du med senast? - munk
Vem älskar du? - mina närmaste
Vem hatar du ? - vill jag inte ta här
Vem skulle du vilja byta liv med? - ingen tror jag, man skulle förmoldigen bli missnöjd med något då också och så. men finns ju personer jag ser upp till
Vem kramade du senast? - vet inte, johanna kanske, fast man kan väl nästan säga att vi kramades igår på idrotten så i så fall var det louise t.
Vilken kändiskille vill du helst dejta? - oh, finns många haha :) men chace crawford ser väldigt bra ut ;)

Vilken karaktär i en film/serie hade du velat vara? - den här var svår, men Serena i Gossip girl får ju bl.a. dejta Chace Crawford haha :) och några andra snygga pojkar. Hon får ju även gå på massa galor och sånt typ, men jag vill inte råka ut för alla de dåliga sakerna hon hamnar i i serien och jag tror inte heller jag skulle vilja leva hennes liv ett längre tag
Vem bråka du senast med? - bror min, fast vi bråkade väl inte direkt blev bara lite sur på honom
Vem har du inte träffat på länge? - träffade en hel del folk som jag inte har träffat på flera veckor, tidigare i veckan. Men finns ändå några som jag inte har träffat på ett tag
Vem var du med senast? - Munk
Vem gillade en bild på dig på facebook senast? - vet inte
Vem puffa dig på facebook senast? - Freddie tror jag, puffar typ inte längre. Är så irriterande att det kommer upp som en ny händelse haha :)
Vem skulle du först berätta  till om du blev gravid? - Tror det beror lite på om det är planerat eller inte, för om det är planerat skulle jag nog först berätta för pappan men om det inte var planerat tror jag faktiskt att jag skulle berätta för en kompis först, i alla fall om jag bara tror att jag är gravid. Om jag är 100% säker skulle jag kanske säga till pappan först :)
Vem vill du träffa nu? - Fredrik, Johanna, Jonte och Amanda eftersom hon inte var i skolan idag :/
Vem delade du senast en dricka med? - Vet inte, Amanda kanske ;)
Vem är den snyggaste tjejen i världen? - Don't know
Vem la du senast in på din kontaktlista på mobilen? - Vet inte, var ett tag sedan
Vem drack du alkohol med senast? - Fredrik, Jonte och några till
Vem vill du festa med? - Några stycken
Vem är den bästa bloggaren? - De bloggarna jag läser varje dag är Johanna och Kims, men har några jag läser då och då också ;)
Vem är snyggast av dina vänner? - Tänker jag inte svara på och vet nog inte det jag själv heller
Vem sjunger bäst av dina vänner? Vet ej
Vem vill du ha en myskväll med? - Fredrik
Vem ska du träffa imorgon? - Klassen, familjen och assistenterna. Åh vilken bra dag :)

Bild från Sicilien med assistenterna 2010

Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0