blev visst en lista ;)

Nämn något som gjorde dig glad igår: Mycket
Vad gjorde du kl 08 i morse? Sov bredvid Fredrik
Vad gjorde du för 15 min sedan? Satt vid datorn
Det sista du sa högt? Vet inte, något till pappa om jag inte har pratat för mig själv haha :)
Det senaste någon sa till dig: Pappa sa något
Vad har du druckit idag? Saft, mjölk och energidricka
Vad var det senaste du åt? Morotskaka I think
Vad var det senaste du köpte? Choklad
Vad är det för färg på din ytterdörr? I lägenheten är den blå och här hos mina föräldrar är den vit
Vad är det för väder hos dig nu? Vet inte, men idag har det typ varit "vårväder" haha :)
Godaste glassmaken? Olika, beroende på vad man är sugen på :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Njae
Sover du tungt? Sådär
Drömmer du mardrömmar? Inte så ofta, men nu på sista tiden har jag börjat drömma väldigt sjuka drömmar väldigt ofta
Trivs du med ditt jobb? Vet inte om man kan säga att jag har ett jobb, men jobbar ju där ibland och jag trivs väl där ;)
Favoritklädsel? Det är lite olika, ibland är det jeans och någon tröja och ibland är det typ myskläder
Favoritlåt just nu? You me at six - The dilemma kanske
Vad ser du om du tittar till höger? En kudde
Vad gör dig glad just nu? Fredrik, mina kompisar och att jag har sportlov :)
Vad ska du göra härnäst? Sovaaa
Höger el vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Fundersam, trött och glad!
Favoritgodis? Choklad
Kläder just nu? Stor t-shirt och trosor
Sommarplaner? Ganska många, men alla kommer antagligen inte bli av :/
Hur många kuddar sover du med? 1
Morgon eller nattmänniska? Mer nattmänniska, men egentligen ingetdera
Vad är viktigast för dig? Mina närmaste
Är du kittlig? sometimes, but most of the time yes
Snarkar du? nej
Stjärntecken? våg
Äckligaste insekten? vet inte
Stökigt el välstädat? Mittemellan
Vad längtar du mest efter just nu? sommarlov och att få vara med fredrik



Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0