workworkwork

Eftersom det inte blev som det var tänkt igår, så bestämde jag mig för att jobba idag istället. Skulle förmodligen ha sovit väldigt länge annars så då kunde jag ju lika gärna gå upp och jobba så fick den som egentligen skulle ha jobbat vara ledig, så snäll är jag haha :)
 
Får se vad jag hittar på ikväll. Känner inte för att sitta hemma men alla kompisar är ju typ upptagna :/  Aja, vi får se hur det blir! Har förresten börjat bli aktiv på min tumblr så om ni vill kolla är det bara att fråga va jag heter där :) Här får ni en liten förhandskik på den ;) Faktiskt riktigt nöjd med utseendet, men får se hur länge det håller haha :)
 
 

Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0