Håll hårt i din goda vän för där ute finns det gott om ormar

Sitter vid datorn och tittar lite på How i met your mother, sjukt bra serie! Ska nog faktiskt snart gå och lägga mig och läsa min svenskabok.. Skulle vara skönt att ha läsloggen klar innan vi åker till england för dit vill jag då inte ta med mig massa plugg. Mindre än en månad kvar tills vi åker nu!!!
 
Blir en lång dag i skolan imorgon också, börjar 8 och slutar inte förs efter halv 5 någongång. Är det ens tillåtet att vara i skolan så länge?!? Har i alla fall ett långt hål efter lunch så funderar på att passa på att åka till körskolan och plugga lite, får se hur pigg jag är på det imorgon haha :) Men måste verkligen komma igång med teorin nu om jag ska körtkort strax.
 
Delar väll med mig av en bild jag tog nyss haha :)

Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0