Och ännu en bra dag!

Fast det är måndag har den här dagen också varit väldigt bra, like the whole weekend! :) Har varit en dag med väldigt mycket skratt och väldigt mycket hål, men det gick ju bra det också, spelade lite kort och så :) En gång skrattade jag till och med så mycket så jag var nära på att få håll haha :) Synd bara att jag har haft så ont i bihålorna idag, men det gick i alla fall bättre än jag trodde. Fast det kanske är pga att jag typ tvingade mig själv till det haha :) Får hoppas det är bättre imorgon, för måste klara av att vara med i bageriet!

Av någon anledning känns det som att det är torsdag idag? och igår kändes det som att jag skulle hem till dalarna idag, knäppt!

Nu ska jag kika lite på Gossip girl, hejsvejs leverpastej!


Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0