I´m feeling great

Hade tänkt titta på tv resten av kvällen, men ljudet på den vägrar funka så det sket sig. Verkar vara en sladd som är glapp eller något och jag får det verkligen inte att fungera.

Var första skoldagen efter lovet idag också och det gick väll bra. Känns riktigt bra nu faktiskt och jag börjar bli ganska positiv för skolan och att vara här :) Får hoppas att mina bihålor, öron och huvud blir lite bättre snart så att jag klarar av att jobba riktigt i skolan också! Lite tveksam över att jag kommer kunna jobba alls, men får hoppas det.

Här får ni några bilder från skolan som ni som har läst min blogg ett tag redan har sett. Kul va? Men roligare än inga alls ;)

Kallkök med Louise, Amanda och Louice

Louise, jag, Louise

Jag, Amanda, Louice, Louise och Freddie

Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0