100 questions

100 frågor om mig

01. Namn: Cecilia
02. Ålder: 17
03. Vart bor du: I en ganska liten stad i södra Sverige och i en liten by i  mellersta Sverige. Byn är snäppet bättre men det funkar ganska bra här å :)
04. Bor tillsammans med: ingen och min familj
05. Husdjur: none
06. Färg på ditt hus: lägenhetshuset är i tegel, men huset hos mina föräldrar är rött och vitt

07. När är du född: på en snöig dag hösten 1994

08. Klass: lp2
09. Vilket år tar du studenten: nästa år!!!

10. Något jobb: extrajobbar på ett fik
11. När gick du upp i morse: jadu, jag och amanda kanske kom upp ur sängen vid 3 tiden ;) men väldigt skönt var det!
12. När ska du sova: inte alldeles för sent
13. Duschat idag: nej, inte än
14. Kramat någon idag: nope

15. Pussat någon idag: nej
16. Vad har du ätit idag: godis, ris och korvstroganoff, gröt och macka
17. Dagens klädsel: jeans, linne och en stickad tröja, men sen när jag kom hem från amanda bytte jag om till onepiece, som jag oftast gör på en gång när jag kommer hem
18. Dagens smink: inget!

19. Dagens sötnos: Chace Crawford, bara för att han ser grymt bra ut!

20. Dagens roligaste: Filmen som jag och amanda tittade på idag var ganska rolig, smala sussie hette den :) vänner var också roligt ;)

21. Har du många vänner: så många så att jag klarar mig i alla fall :)

22. Hur många har du kysst: de ni, är ingen som vet det :) förutom jag då haha :)
23. Vem kramade du senast: vet inte, amanda kanske?

24. Vem saknar du: saknar en hel del människor. fredrik, johanna k, johanna h, natalie och cisci

25. Hur många har varit otrogna mot dig: ingen hoppas jag
27. Har du pojk-/flickvän: yes!
28. Vem pratade du med i telefon senast: pappa I think
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: amanda: okej :D

just me


FAVORIT:

31. Film: har ingen direkt favorit

32. Låt: finns så många bra och varierar all the time, men om jag ska säga så är The Fray - How to safe a life, väldigt bra!
33. Mat: Tacos kanske

34. Dryck: Schweppes cola kanske
35. Färg: nu på våren tycker jag mycket om pastellgrönt, men lila är min favoritfärg året runt haha :)

36. Tv-serie: gossip girl eller one tree hill. blir i stort sett irriterad någongång i varje gg avsnitt men pga av jag tycker mycket om skådespelarna tittar jag på det i alla fall ;)

37. Stad: måste nog faktiskt säga min hemort för det är där de flesta av mina vänner bor och där jag mår som bäst!
38. Land: tyskland eller sicilien
39. Ämne i skolan: bageri eller svenska beroende på vad vi gör
40. Tv program: har nog inget

Bild från när lp2 och hr2 var i tyskland i höstas


SENASTE:
41. Personen du tänkte på: tänkte precis på fredrik när jag läste frågan ;)

42. Personen du pussade: fredrik

43. Gången du spydde: i don't know, går ej att ta bort det tjocka

44. Gången du grät: en vecka sedan

45. Pizzan du åt: var nog på konfövningen

46. Gången du var i Göteborg: i slutet av februari tror jag

47. Gången du var i Stockholm: i somras med natalie, var en mycket härlig dag men världens värk i fötterna efter haha :)
48. Gången du duschade: igår kväll
49. Gången du sov: inatt
50. Personen som såg dig gråta: klassen

 

ANTINGEN ELLER

51. Svart eller vitt: olika
52. Hund eller katt: är mindre rädd för katter
53. Ut och festa eller hemma och mysa: olika

54. Tvspel eller datorspel: tv-spel tror jag, det är mycket roligare om man är flera
55. Singel eller upptagen: upptagen right know
56. Pussas eller kramas: Tycker om både och, men beror lite på tillfälle och med vem då ;)
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: Inget av dem
58. Ragga eller bli uppraggad: uppragad
59. Big Brother eller Paradise Hotel: bb
60. Har du svart hår eller blondt: blond, men skulle gärna vilja ha rött hår, men i så fall väntar jag tills i höst för vill vara blond i sommar haha :)

61. Har du blåa ögon eller bruna: i have blue eyes

62. Choklad eller lakrits: chocolate

63. Göteborg eller Stockholm: stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt: höger
65. Coca cola eller fanta: cola
66. Pizza eller kebab: Pizza
67. Randigt eller prickigt: randigt, men båda är fint
68. Älska eller älskas: båda
69. Leva eller dö: leva

 

ANTAL:
70. Personer du älskar: inte så många

71. Personer du hatar: jadu..
72. Pojk-/flickvänner du haft: det beror lite på hur man räknar
73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: no idea!

74. Glassar du ätit på en dag: vet ej

75. Nämn en festival du vill på nästa år: rock for moc och peace&love

76. Gånger du haft minnesluckor: vet inte
77. Gånger du varit hög: never

78. Personer du saknar just nu: en hel del, as i said before

79. Gånger ditt hjärta brustit: -

Natalie och Cisic på ludvikafesten 2010

VEM:
80. Vill du kyssa nu: Fredrik
81. Träffade du senast: Amanda och hennes mamma

82. Sjöng du senast för: amanda, lite halvt haha

83. Hade du senast en msn-konversation med: var väääldigt längesedan jag var inne där, men kanske var pappa eller mattias
84. Spelade du tvspel med senast: vet inte, natalie kanske, men det var i somras haha :)
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: fredrik
86. Vill du kasta en sten i huvudet på: ingen alls, egentligen helt onödigt att lägga sån energi på folk som man inte tycker om

87. Förtjänar att dö: ingen

88. Är söt: de flesta är söta på sitt sätt
89. Vill du sova jämte inatt: fredrik

jagsaknardig<3

 

VAD:
90. Gör dig glad: vännerna

91. Gör dig ledsen: ibland att vara ensam, svek

92. Vill du helst göra nu: vara med fredrik
93. Önskar du att du slapp göra: gå upp tidigt imorgon bitti

94. Vill du ha nu: Sällskap av bästaste fredrik eller johanna

95. Önskar du dig i födelsedagspresent: oj, är nästan ett halvår kvar dit. men om jag inte har köpt en systemkamera innan det så kommer jag önska mig en sån/bidrag till det :) Fast hoppas på att jag har en innan sommaren för det är nog då jag kommer ha ta mest kort :)

96. Längtar du till: fredag, lördag, måndag och sommarlovet!!!

97. Tycker du om dina betyg: jadå, dock lite sur över att jag bara fick g i bild för tycker jag ska ha högre! vill i så fall annars höra varför jag bara fick g för det har vi inte pratat om
98. Ångrar du i ditt liv: en sak som hände i höstas kommer jag nog aldrig glömma.
99. Är det bästa som hänt dig: vet inte, finns väll mycket bra som har hänt men kan inte komma på en sak av dem!

100. Hur mycket är klockan: 21.59

det sista doppet i sicilien i somras


Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0