wihooo

Vet ni vad? Jag har träffat Johanna idag :) Känns som att det var en evighet sedan, visserligen så var det typ det sen vi umgicks bara vi två. Vi spelade kort och pratade. Hann inte göra så mycket mer eftersom jag kom så sent med tåget och så, men en liten stund blev det i alla fall och imorgon blir det kanske bio med henne :)

Hände inte så mycket grejer i skolan idag heller, eller jo men inte så mycket som är intressant för er att läsa (; På samhällen gick min stol sönder mitt under genomgången  så började ju asgarva och kröp under bordet och bytte stol haha :O Men våran lärare kommenterade inte det eller något haha :) Var lite kul (;

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på lite idolklipp. Ha de bra!


Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0