Dag 8 - Den här veckan

Jag tolkar den här som veckan som har varit :D

Måndag: Kommer inte ihåg vad jag gjorde, men pluggade säkert (; 
Tisdag: Stannade kvar i skolan för att baka fika till förädramötet som var samma kväll.
Onsdag: Gick två timmar längre i skolan än som var schemalagt, bara för att vi inte hann göra klart det vi skulle i bageriet. Efter det blev det att tvätta och plugga.
Torsdag: Följde med Amanda när hon skulle köpa skor och sedan blev det plugg och packning.
Fredag: Slutade en timme tidigare för att våran lärare var sjuk. Det var skönt för då slapp jag gå tidigare för att hinna med tåget, som tog mig hem :) När tåget kom fram blev det att träffa Johanna på en gång, var skit skoj :)
Lördag: Var till mormor och morfar för att fira morfar som fyllde år. Sedan blev det att träffa Johanna och sen bio :)
Söndag(idag): Ska strax ut och springa och sen blir det att träffa Natalie, Cisci och Alfons för att sen sätta mig på tåget igen..


Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0