Dag 7 – I min väska

Hade en hel drös med grejer i min väska innan jag packade upp allt för att kunna ta kort på det (; Min mobilkamera har blivit ännu sämre än vad den var innan, så därför blir det en webbkamerabild och hatar att sånna bilder blir spegelvända. Tror jag har något program på datorn där jag kan ändra det, men orkar inte göra det just nu, om ni undrar haha :D


Kläder
Neccessär
Fingervantar
Kalender
Tuggummi
ipod
lypsyl
liten spegel
två plånböcker
mobilladdare
nycklar
skåpnyckel
stift
alvedon
tågbiljett
Två böcker
Massa papper

Det här känns ju helt ointressant för er att veta, som många andra på den här 30 days skulle jag tro (;


Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0