söndag!

Dagen började med en springtur med Natalie. Var väldigt skönt att äntligen kunna ta en springtur, men kändes att det var ett tag sedan sist (; Sedan blev det att ha "kalas" för pappa som fyllde år i fredags :) Kom då på att jag hade sagt att jag skulle gå på gudstjänsten idag och "ta hand" om konfirmanderna, så tog med mig Natalie och gick ner dit. Var dock inga konfirmander där, så hade inte gjort så mycket ifall jag inte gått (; Men fick träffa på kyrkkatten och så tände de ljus för alla som har fötts i byn iår, så de tände ett ljus för lille Alfons :) Och eftersom det var en familjegudstjänst var det en massa barn där så efter gudstjänsten delade Bettan ut heliumballonger som vi sedan släppte iväg. Efter det fanns det marängswiss som man fick fika på, men jag och Natalie gick hem innan det eftersom hennes pappa är här och hälsar på :)

Sedan kom min morbror, mormor, morfar, Annika och Natalie och skulle fira pappa. Dock inte alla samtidigt (; Efter allt fikande tog jag och Natalie oss ännu en promenad, denna lite längre än springturen och promenaden till kyrkan (;

Nu ska jag gå ner till Cisci, får se om vi hörs senare. Ha de bra! :)


Natalie

Ballongerna!

Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0