nu: fotboll!

Sitter och tittar på em-kvalet mellan Sverige-Holland och Kim Källström (spelar för sverige, för er som inte vet det (; ) gjorde precis ett snyggt mål på en frispark :)
Annars så ska jag plocka iordning lite i lägenheten, för är grejer överallt nu (; Sitter även och längtar till STUM lägret som är på höstlovet. Såg nyss några filmer från när jag var där för 2 år sedan och kom på hur jäkla roligt det var :) Fattar inte varför jag inte åkte förra året, men var typ inga från min "förening" som skulle dit då, har jag för mig (;
Nu gjorde Holland mål, så nu står det 1-1 :/
En bild på mig och Cizzi som jag lärde känna på STUM 2009 :) Och ja, jag fick typ ett skrattanfall när bilden togs haha :)
Update: Sverige fick nyss in 3-2 :)
Såg precis att blogg.se struntar i mina styckindelningar, så allt är i en och samma text :/

Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0