my birthday!

Fyllde hela 17 år i tisdags och det känns riktigt bra! :D Bara ett år tills jag blir 18 nu (;

I alla fall så firades dagen med min syster med tårta och så :) Vi hann inte göra så mycket eftersom hon inte kom hit förs vid 16 och åkte morgonen därpå (;

Det här fick jag:

Små skålar och en gratängform :)

Receptbok. Har Sommarens söta också och den är jätte bra :)

Platt- och locktång och en köksvåg :)

Sedan fick jag en pläd, en berlock till ett armband jag har och pengar. Fick allt jag hade önskat mig, så jag är såklart jätte nöjd med presenterna :) På lördag blir det att ha kalas för släkten, men antar att jag får mest pengar då (;

Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0