happy!

Sitter i soffan med några tända ljus för att försöka få upp värmen i lägenheten lite. Måste verkligen komma ihåg att ringa vaktmästaren imorgon! Nu låter det som att jag har det jätte kallt, men så kallt är det inte (;

Efter skolan idag hade jag, Munk och Louise möte med våran rådgivare för vårat UF-företag. Amanda är också med, men åkte hem tidigare p.g.a. att hon inte mådde nå bra. Mötet gick bra, han var trevlig och hjälpsam :) Var lite läskigt innan eftersom vi bara hade träffat honom en gång förut och kom typ inte ihåg hur han var då (;

Nu ska jag lägga mig och läsa, så att jag förhoppningsvis hinner läsa ut boken innan fredag då jag ska hem och skulle vilja lämna tillbaka den innnan (; Är också väldigt trött, så ska bli skönt att lägga sig tidigt :)


Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0