nice

Känns skönt att jag aldrig i hela mitt liv kommer att ha samhäll mer! :) Eftersom nästa vecka går vi på praktik i 4 veckor framåt, så däför har vi redan läst klart kursen nu :) Tror nog inte heller att jag kommer läsa samhäll om jag ska plugga vidare senare ;)

Har även haft min sista lektion i svenska A, så nästa termin blir det svenska B ;) Och det är ganska troligt att mitt slutbetyg blir mvg. Blev ganska förvånad när min svenskalärare sa att mitt reseraportage från Tyskland skulle med några få ändringar kunna vara med i en tidning, men blev såklart också glad över det :)

Här får ni en fin bild som är på whiteboarden i sal 13 på min skola :) Tror att min samhällslärare har ritat de två gubbarna åt höger, Johan har ritat det åt höger och sedan har Amanda ritat hamburgaren haha :)

Kommentarer
Postat av: amandaa

Exakt så skrev hon till mig med, att det var publiserbart ;);)

2011-11-17 @ 20:39:49

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0