12 november

Gick upp klockan 8 imorse för att vara på möte inne i stan vid 9.30-15. Hade träff med konfirmanderna, vi lekte lite lekar och pratade. Var väll sådär, kände att jag inte riktigt är 100% frisk ännu, men orkar ändå vara uppe en hel dag, måste bara ta det lite lugnt ibland.

Sedan jag kom hem vid 4 har jag pluggat i stort sett hela tiden! :O Men har fått undan en hel del, så det är riktigt skönt :D

Imorgon förmiddag blir det att åka tillbaks till lägenheten, så ska nog lägga mig snart. Har faktiskt börjat lagt mig ganska tidigt nu på sistone, fast det är mest för att jag varit så slut och känt att jag har behövt sova. Men det är väldigt skönt att lägga sig tidigt, så kommer ju fortsätta med det (; Vid praktiken kommer jag ju få lov att lägga mig extra tidigt eftersom jag säkert kommer börja 4 på morgonen vissa dagar :O För att få 8 timmars sömn då måste man ju somna vid 7 :O Godnatt :)




Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0