if I could turn back time

Är alldeles slut i mina vader. Har varit ute och cyklat ganska långt, men då kände jag ju inget utan det kommer ju när man har gått av cykeln (; Är i alla fall skit fint väder och det går att vara ute i bara shorts och linne :D Är ju fan snart sommarlov nu :D Bara 1 månad och 1 dag kvar typ (;

Kommer nog somna tidigt ikväll eftersom jag gick upp före 6 imorse! :O Och sen var det ganska stressigt i bageriet och extremt varmt :/ Hoppas jag kan hålla mig vaken under filmen som går på 3:an ikväll kl.20 bara (; Men det kommer jag nog :D








Kommentarer
Postat av: Ida

SV: ja så sjukt varmt, trodde jag skulle svimma när vi klev ur bilen efter att ha åkt med AC hela vägen ;)



Yes! :D Diggiloo i Hällefors var allra första gången! Svävade på moln hela dagen trots att det spöregnade och mina nya converse blev helt förstörda pga lervällingen , MEN DET VAR DET SÅ HIMLA VÄRT! ja det var Brolle också där bredvid och han sa ju nästan ingenting! inte för att jag sa så mycket , var i chocktillståd över att stå där mitt framför två supersnygga och grymt sexiga kändisar hahah ;D okej då har du gillat honom rätt länge :D



jag önskar att jag hade gillat honom så mycket som jag gör nu tidigare , för han var i örebro många gånger innan 2009 och det missade jag ju eftersom jag inte hade koll på hans turnéschema! men nu är nu och det är bara att njuta av det :D



btw , vad många fågelholkar! :)



det här blev en väldigt lång kommentar!

2011-05-07 @ 19:38:34
URL: http://idapetterrson.blogg.se/
Postat av: Ida

haha ska försöka korta ner mig lite här nu! ja många fåglar kanske (:



Åh lyckades du somna under dom 5 timmarna? :D jag har alltid så svårt att somna efter ett gig med någon artist , speciellt med Ola! jag tänker tillbaka och upprepar ögonblick i mitt huvud om och om igen så sömnen blir inte av :)



Efter diggiloo kom jag hem vid 1 och skulle upp vid 7 och åka på semester till Öland, jag kan säga dig att jag sov inte en enda sekund den natten :D



2011-05-07 @ 21:58:12
URL: http://idapetterrson.blogg.se/
Postat av: Johanna

hej! vilken härligt blogg!! hoppas du får en härlig helg!

2011-05-07 @ 22:18:57
URL: http://johannakml.blogg.se/
Postat av: Ida

haha vad bra! :D



åh det var ju bra att du somna iaf , jag somna inte i bilen heller tyvärr haha :)



2011-05-07 @ 23:09:58
URL: http://idapetterrson.blogg.se/

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0