tired!

Är alldeles slut. Har gått i ett hela dagen typ haha :D Har varit ute i skogen med klassen och hr, sprungit en ganska lång vända, diskat ett berg av disk typ, tvättat, städat lite, gjort min egen hårinpackning och kroppspeeling haha och lagat mat (; Visserligen lagar jag mat varje dag men ändå haha :D Nu öppnade gubben under mig sin "balkongdörr" så är tvungen att stänga mitt fönster för annars stinker det piprök i lägenheten :/ Säger man piprök? haha :D Lite irriterad att man inte ska kunna ha ett fönster öppet utan att det ska behöva lukta in, ibland känns det till och med som lukten kommer in fast man har "balkongdörren" och fönsterna stängda :O Inte speciellt kul. Om ni undrar varför jag skriver balkongdörren med "" är det för att man bara kan gå ut typ 5 cm haha :D Så det är bara en dörr med en 5 cm lång "balkong" typ haha :D

Tror det är några som håller på att flytta in på våningen ovanför mig för det var några som håller på att bära upp en soffa eller något haha :D Om ni undrade alltså (;




Am och tb!


Lein, Malinius och Majsan!


Tb, am och en klunga (;









Fotspår från hr och lp haha :D


Fuskarna


Vår fina eld som först inte vill brinna haha :D


Grymt brant var det!


Munk!


Lein och tb!


Tb!


Am!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg röv jag har! :D

2011-06-06 @ 21:29:46

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0