->träning :D

Slutade halv 2 idag istället för halv 4, bara för att våran lärare var så snäll, haha :D För det enda vi behövde göra var att dekorera smörgåstårtorna, äta dem och städa, sen fick vi sluta! :D Så vi hade ju hunnit göra nått mer, men det behövde vi inte :D

Var lite kul efter första lektionen idag, för våran lärare dumförklarar oss verkligen hela tiden! Han förklarar typ samma sak 3 ggr, fast alla redan har sagt att de förstod efter första gången. Och om någon i våran klass inte förstod skulle den nog säga det :D Men i alla fall idag så stack han in huvudet i klassrummet som vi var i efter hans lektion och frågade om vi verkligen hade förstått allting för han tyckte att han hade släppt iväg oss lite för fort (;

Nu ska jag snart på träning, som jag inte har gått på över en månad p.g.a. min hals! Fast har ont nu med, men tänker gå i alla fall.


Freddielains, Malinius och Johans


Min, Amandius och Louisius. Gillar osten i mitten speciellt, haha :D

Kommentarer
Postat av: mandi

ser inte så gott ut med den där gurkan på sidorna dock cilius!! :):)

2011-03-15 @ 19:08:03

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0