haha, vill ni veta en rolig sak? (;

Brandhatten som jag fick av Amanda, Louise och Louice låg ju ovanför mitt skåp förut, men sen försvann den. Men idag hittade Louice den uppe i 34:an, fatta va kul det var eller haha :D Har inte en aning hur den har kommit dit. Det är ju inte ens alla på skolan som går vid mitt skåp, är ju bara vi tjejer eftersom skåpen ligger i omklädningsrummet (;




Varje gång när jag bloggar, så skriver jag klart inlägget eller halvfärdigt men sen går jag in på facebook och glömmer bort att publicera inlägget förs 1 timme efter haha :D Eller rätt ofta händer det i alla fall (;


Kommentarer
Postat av: Alexis

Sv: Så länge Sverige kommer till EM är jag nöjd.. pinsamt annars!

2011-03-30 @ 21:22:54
URL: http://ekkis.se

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0