day 13 – this week

Antar att man får bestämma själv om man vill skriva om den veckan som kommer eller den som har varit, så jag tar den som har varit för annars kommer det inte bli något att skriva (; Men kommer kanske inte ihåg allt kom jag på nu, haha :D Fast kan ju kolla vad jag har skrivit på bloggen (;

Tisdag: Gjorde nog ingenting (;

Onsdag: Gjorde nog ingenting då heller (;

Torsdag: Bloggade väldigt mycket :O Var ute på en promenad och packade :D

Fredag: Bakade hela dagen i skolan och sen åkte jag HEM över helgen :D Nästan direkt när jag kom hem åkte jag till backen på midnattsslalom som var skit skoj! :D

Lördag: Var med Cisci och tittade på melodifestivalen med mamma och pappa :D

Söndag: Åkte hit igen

Måndag: Hade kallkök hela dagen och sen gjorde jag inte så mycket mer (;


Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0