:D

Kom hem för ett tag sedan, har varit och shoppat med mamma :D Köpte lite sommarkläder och två par skor :D Vill att det ska bli sommar nu! Men nu ska det ju bli +14 grader eller något i veckan såg jag i någon tidning (; Får väll hoppas på det, så snön försvinner någon gång och det är ju skönt när det är varmt :D Gick ut och gick idag också, som jag sa (; Fick lov att vända och hämta solglasögon när jag hade gått en bit, var för ljust, haha :D Men allt var ju vitt, både vägen och allt annat typ (; Satt även ute och pluggade i typ en timme, skönt att kunna göra det nu :D

Såg precis på facebook att Olas musikvideo till all over the world går på mtv, så den kanalen kommer jag lyssna på imorgon haha :D


Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0